Biroul executiv

Biroul de coordonare al Consiliului Elevilor al Colegiului National “Horea,Closca si Crisan”
Anul scolar 2011 - 2012

Presedinte:Irina Mihu X D Tel. 0751151919 e-mail: mihu.irina@yahoo.com
Vicepresedinte: Roxana Ionela Popa X B e-mail: r.ella04@yahoo.com
Dragos Goada XI B e-mail: dragosgoada@yahoo.com
Secretar:Diana Dascaloiu e-mail: diana_dask94@yahoo.com

23 noiembrie 2011

Club de dans "Desire"


Trupa de dans “DESIRE” este o trupa de tip “dans&parody” in aceasta trupa se evidentieaza atat  talentul elevilor la dansurile moderne, de societate cat si talentul  la teatru si mima.
Trupa a luat nastere in data de 2 noiembrie 2011, atunci cand a avut loc si preselectia elevilor . In urma preselectiei trupa a cuprins opt fete si trei  baieti in total fiind unsprezece elevi. Orice participant al trupei va intrat in toate spectacolele cat timp cat este serios si se tine de treaba. Spectacolele implica toti participanti din trupa indiferent de natura spectacolului.
Activitatile noastre se desfasoara in atentia domnului profesor  Schiau Sorin, iar  coordonatori principali  si realizatori ai  trupei  sunt elevii Fleser Razvan Claudiu  respectiv Negrutiu Sorin Valer.
Repetitiile au loc in fiecare miercuri si vineri incepand cu orele 14:00 pana la orele 16:00.
Dansurile moderne vor fi invatate si practicate in atentia unui instructor care ne poate ajuta si cu coregrafiile spectacolului. Trupa nu pune accentul pe un singur stil de dans. Noi dorim  ca participanti din trupa sa cunoasca cat mai multe stiluri de dans si cat mai multe scenete de pantomima.  Avem ca motto  principiul  “ muncim , nu vorbim”.  Spectacolele  noastre  speram  sa fie cat mai amuzante si mai fascinate pentru ca publicul sa ramana cu o impresie buna. Prin munca noastra dorim sa promovam atat ideea de miscare, de sport cat si sa punem in evidenta ca umorul poate fi imbinat cu seriozitatea .
Principalul obiectiv al trupei este ca spectatori sa se simta bine alaturi de noi si sa ii fascinam cu pasi de dans  imbinati cu parodia mai exact cu felul prin care noi privim viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SCURT ISTORIC

La nivelul Uniunii Europene organizația reprezentativă a elevilor este Uniunea Europeană a Consiliilor Elevilor – OBESSU (The Organising Bureau of European School Student Unions). Dezvoltarea acestui organism a fost una firească, iniţiativa a apărut la nivelurile de jos, iar pe parcurs a cuprins şi formele superioare de organizare, ajungând în anul 1975 să aibă structuri la nivelul Uniunii Europene. Apariţia OBESSU a fost un răspuns la o nevoie a elevilor de a studia într-un cadru democratic.
Consiliul Naţional al Elevilor din Romania a fost înfiinţat în baza OMECT nr. 2782/2007. În ciuda faptului că nu aveau o bază legală, Consilii ale Elevilor au funcţionat încă din anul 1992. Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea unităţilor de învățământ preuniversitar din 2005 emis de Ministerul Educaţiei şi Cercetării prevede constituirea Consiliului Elevilor în fiecare unitate de învăţământ de stat şi particular. Astfel, există cadrul legal, respectiv obligativitatea, constituirii acestor Consilii ale Elevilor.
In primul rand s-a scris Regulamentul de Organizare si Functionare al CE,care prevede ca si structura de conducere CE – Biroul Coordonator al Consiliului Elevilor (BCCE). Acest birou este format din : Presedinte,vicepresedinte si secretar.

DE CE ESTE NEVOIE SĂ EXISTE UN CONSILIU AL ELEVILOR?

Nevoia existenţei unui Consiliu al Elevilor vine în primul rând din nevoia elevilor de a-şi exprima opiniile şi de a-şi pune în aplicare ideile. Elevii au nevoie de o structură în care să se poată manifesta independent, pe care să o administreze şi organizeze, cadru de învățare și maturizare. Această structură îi ajută pe elevi să înţeleagă mai bine societatea în care trăiesc oferindu-le experienţa necesară pentru a începe o viaţă pe propriile puteri.
Inițierea și dezvoltarea unor astfel de consilii apropie învățământul românesc de norme ale învățământului din Uniunea Europeană.
De asemenea, în contextul noii Legi a Educației Naționale în care elevii sunt poziționați în centrul demersului educațional, ca beneficiari primari, este firesc ca ei sa fie consultați în legătură cu deciziile ce influențează mediul școlar.