Biroul executiv

Biroul de coordonare al Consiliului Elevilor al Colegiului National “Horea,Closca si Crisan”
Anul scolar 2011 - 2012

Presedinte:Irina Mihu X D Tel. 0751151919 e-mail: mihu.irina@yahoo.com
Vicepresedinte: Roxana Ionela Popa X B e-mail: r.ella04@yahoo.com
Dragos Goada XI B e-mail: dragosgoada@yahoo.com
Secretar:Diana Dascaloiu e-mail: diana_dask94@yahoo.com

18 octombrie 2010

Povestea continua


In vara, micuta Maria-Beatrice Onac a facut primii "pasi" catre o viata normala. Multumim tuturor celor care au ajutat-o!

"Maria-Beatrice a facut primul implant de celule stem la Dusseldorf; trebuie sa mai faca in primavara un al doilea (si ultimul) implant endoscopic. [...] D-na dr. a venit sa stea de vorba cu noi si ne-a raspuns la intrebari, de asemenea. Ce e important e sfatul ei pentru viitor: urmatorul implant sa fie facut endoscopic, adica direct in cap, deoarece fetitei i s-a gasit o presiune intracraniana mai mare decat e normal si implantul al doilea, si ultimul pe care il mai poate face, ar rezolva si problema presiunii si pe cea a implantului. In plus celulele stem ar ajunge direct acolo unde trebuie, adica la creier si ar avea un efect mai bun, sanse mai mari de reusita.
Am intrebat-o pe d-na dr. cat de curand trebuie sa facem asta si ea ne-a raspuns ca peste 6-8 luni, de indata ce vom reusi sa avem banii necesari operatiei. Acest implant endoscopic costa dublu fata de cel pe care l-am facut , adica 19.000 euro. In urma plecarii la terapie in Ucraina si al implantului lombar efectuat in clinica din Germania, Maria Beatrice mai are 6000 de euro. Nu ne putem opri la jumatatea drumului, caci tot ce am facut pana acum, ar fi in zadar. Simptomele de greata si dureri de cap au fost persistente pana in doua zile, iar in noaptea care a urmat fetita a vomat, a facut febra si nu a dormit toata noaptea. Am leganat-o usor, cu randul, cand eu, cand tatal ei, pana a adormit, spre dimineata.Nu ne vom opri din drum pana micuta Maria Beatrice va merge, trebuie sa mearga! Nu stim cand va fi asta, la 4 ani, la 5 ani, cum ne-a spus d-na doctor neurolog din Cluj, sau mai devreme. Noi ca parinti speram asta, principalul e sa poata merge pe picioarele ei, sa vorbeasca, sa se faca inteleasa. "


AJUTAŢI-O PE BEATRICE SĂ FIE UN COPIL CU COPILĂRIE !
Pentru donaţii:

RO14BRDE010SV23432230100 în RON

RO54BRDE010SV23432400100 în EUR

Titular cont: Onac Iulia Gabriela


Pentru a afla mai multe datalii cu privire la evolutia ei, dati click pe titlul postari (Povestea continua).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SCURT ISTORIC

La nivelul Uniunii Europene organizația reprezentativă a elevilor este Uniunea Europeană a Consiliilor Elevilor – OBESSU (The Organising Bureau of European School Student Unions). Dezvoltarea acestui organism a fost una firească, iniţiativa a apărut la nivelurile de jos, iar pe parcurs a cuprins şi formele superioare de organizare, ajungând în anul 1975 să aibă structuri la nivelul Uniunii Europene. Apariţia OBESSU a fost un răspuns la o nevoie a elevilor de a studia într-un cadru democratic.
Consiliul Naţional al Elevilor din Romania a fost înfiinţat în baza OMECT nr. 2782/2007. În ciuda faptului că nu aveau o bază legală, Consilii ale Elevilor au funcţionat încă din anul 1992. Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea unităţilor de învățământ preuniversitar din 2005 emis de Ministerul Educaţiei şi Cercetării prevede constituirea Consiliului Elevilor în fiecare unitate de învăţământ de stat şi particular. Astfel, există cadrul legal, respectiv obligativitatea, constituirii acestor Consilii ale Elevilor.
In primul rand s-a scris Regulamentul de Organizare si Functionare al CE,care prevede ca si structura de conducere CE – Biroul Coordonator al Consiliului Elevilor (BCCE). Acest birou este format din : Presedinte,vicepresedinte si secretar.

DE CE ESTE NEVOIE SĂ EXISTE UN CONSILIU AL ELEVILOR?

Nevoia existenţei unui Consiliu al Elevilor vine în primul rând din nevoia elevilor de a-şi exprima opiniile şi de a-şi pune în aplicare ideile. Elevii au nevoie de o structură în care să se poată manifesta independent, pe care să o administreze şi organizeze, cadru de învățare și maturizare. Această structură îi ajută pe elevi să înţeleagă mai bine societatea în care trăiesc oferindu-le experienţa necesară pentru a începe o viaţă pe propriile puteri.
Inițierea și dezvoltarea unor astfel de consilii apropie învățământul românesc de norme ale învățământului din Uniunea Europeană.
De asemenea, în contextul noii Legi a Educației Naționale în care elevii sunt poziționați în centrul demersului educațional, ca beneficiari primari, este firesc ca ei sa fie consultați în legătură cu deciziile ce influențează mediul școlar.